Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



E-handel w segmencie odzież i akcesoria w Niemczech

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Monika Hebda | 2016-05-10 11:35:19
wphi kolonia, handel, e-handel, odzież, akcesoria odzieżowe, niemcy

Szacowane obroty w tym segmencie rynku wyniosą w 2016 r. 10 161 mln EUR. W 2020 r. wartość obrotów ma wynieść 14 697 mln EUR.

Liczba uczestników tego obrotu wyniesie w 2020 r. 32,9 mln osób (2016 r.: 24,4 mln). Przeciętne wydatki w sieci na zakup produktów z tego segmentu wyniosą w 2016 r. 416,42 EUR, a w 2020 r. 446,73 EUR.

Najwyższą wartość obrotów w handlu elektronicznym produktami z tego segmentu w 2016 r. odnotowują Chiny, gdzie szacuje się ich wysokość na 42 158 mln EUR. Obroty branży niemieckiej wynoszą 10 161 mln EUR.

Segment rynku obejmuje takie produkty jak: odzież (bez sportowej), szale i szaliki. Nie obejmuje ubrań dla dzieci i niemowląt.

Wartość obrotów e-handlu w 2016 r. wg regionów świata przedstawia się następująco (w mld EUR): Azja 343,7 mld EUR; Europa 237,4 mld EUR; Ameryka Północna 255,6 mld EUR; reszta świata 53,1 mld EUR.

Najczęstszym motywem zakupów w sieci jest wg badań „pilna potrzeba”; na drugim „prezenty dla siebie”; na trzecim „rabaty i upusty”.

 

Opracowała: MH; WPHI Kolonia na podstawie statista.de