Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja polskich marek mody: READY TO WEAR POLISH BRANDS? VOL. 2; Düsseldorf 22-25 lipca 2016 r.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Monika Hebda | 2016-07-29 15:22:59
wphi kolonia, moda, targi mody, düsseldorf, the gallery

Druga prezentacja młodych polskich designerów na Międzynarodowych Targach Mody „The Gallery” w Düsseldorfie spotkała się z dużym zainteresowaniem niemieckich mediów i przyczyniła do podpisania przez polskie marki 25 kontraktów m.in z Rosji, Szwajcarii, Belgii, Niemiec, Kazachstanu, Wlk. Brytanii i Chorwacji.

Mara Gibbucci http://www.maragibbucci.com/collection/

Kędziorek http://www.kedziorek.pl/pl/kolekcja?cid=7&type=lookbook

Rabarbar http://rabarbar.com.pl/

Outfit Format http://outfitformat.com/pl

Studio B3 http://studiob3.pl/

Orska http://orska.pl/

Cardio Bunny https://cardiobunny.com/pl

 

Inicjatorem i organizatorem projektu był Instytut Polski w Düsseldorfie. Projekt został zrealizowany we współpracy z „HUSH Warsaw”, przy wsparciu Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Kolonii.

 

Celem projektu jest promocja polskich przemysłów kreatywnych: mody i designu na forum międzynarodowym. Jego istotą jest pokaz polskich marek i produktów odznaczających się walorami artystycznymi, posiadających jednocześnie potencjał rynkowy i odpowiadających potrzebom współczesnego, wymagającego odbiorcy.

 

Düsseldorf to niemiecka stolica mody, gdzie swoje przedstawicielstwa mają najważniejsze światowe marki oraz agencje.

 

„Ready to wear Polish brands?” jest doskonałym przykładem przedsięwzięcia, dzięki któremu udało się wypromować polską modę autorską w Niemczech, jako istotny element rozwijających się przemysłów kreatywnych w Polsce oraz zrealizować cel gospodarczy, wejścia polskich marek na nowe rynki zagraniczne.