Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polscy wystawcy na targach kosmetyków i artykułów pielęgnacyjnych BEAUTY w Düsseldorfie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Karolina Markowska | 2017-04-03 15:05:09
kosmetyki, beauty


Branża kosmetyczna w Polsce odnotowuje systematyczny wzrost sprzedaży oraz zainteresowanie pielęgnacyjnymi produktami innowacyjnymi. Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem kosmetycznym w Europie. Eksperci uważają, że polski sektor kosmetyczny osiągnął stabilizacje plasując się na 6-tym miejscu pod względem wartości sprzedaży w Europie a w wielu podsegmentach o sile tego rynku stanowią rodzimi przedsiębiorcy, których udział sięga nawet do 50%.

W dniach 31.03. – 2.04. br. odbyły się w Düsseldorfie jedne z najważniejszych targów kosmetycznych w Europie Zachodniej. 12 firm z Polski prezentowało szeroką paletę produktów pielęgnacyjnych w zakresie kremów, balsamów, lakierów do paznokci, tatuaży naskórnych czy akcesoriów kosmetycznych. Niektóre z marek są już dostępne na rynku niemieckim w formie sprzedaży online. Inne marki są dystrybuowane specjalistycznymi kanałami w gabinetach kosmetycznych. Polski rynek kosmetyczny jest dojrzały i ustabilizowany, ale wciąż się rozwija i nadal podlega przemianom. Istotnym bodźcem dla rozwoju opisywanej branży, mającym wpływ na rozwój innowacyjności polskich firm kosmetycznych w nadchodzących latach jest nowa perspektywa finansowa UE na lata 2014-2016. Duża liczba programów krajowych i regionalnych sprawia, że dofinansowanie pozyskać mogą podmioty o zróżnicowanym profilu działalności, niezależnie od miejsca, które zajmują w łańcuchu wartości szerokorozumianego rynku kosmetycznego.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego szacuje się na ok. 23 mld zł. Główną przyczyną wzrostu wartości tego rynku jest dynamiczny przyrost placówek dyskontów spożywczych oraz sieci drogerii, które notują dwucyfrowe wzrosty. Rozwój tych drugich to efekt rozrostu sieci drogerii, głównie na skutek zwiększania liczby punktów sprzedaży stacjonarnej przez duże zagraniczne sieci.

Wśród wystawców z Polski obecne był następujące firmy:

AFINIA MIROSLAW SZMELTER Lukasz Bialecki Spolka Cywilna http://www.afinia.pl

Arkana Cosmetics Sp. z.o.o. Sp. K. http://www.arkana.pl/en

AS GROUP Artur Sternal http://www.royxpro.com

CLARENA Sp. z o.o. sp. k. http://www.clarena.pl

COSMO GROUP Sp. z o.o. Sp.K. http://www.neonail.de

Exclusive Honorata Rokicka-Parola FPHU http://Sundepil.com

Firma Matt Boguslaw Szczurowski http://firmamatt.pl

JB DESIGNER SP. Z O.O. http://depilax.pl/

KO&KO Damian Kobosa http://www.koko-dk.com

LIVIOON INTERNATIONAL Sp.z.o.o. Sp.k. http://www.livioon.com

Mexmo Sp z.o.o. http://www.mexmo.eu

Nails Company S.C. A.D. Lewkiewicz http://www.nailscompany.eu






Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Donica Betonowa

Jej szary kolor , charakterystyczna struktura i surowa stylistyka (omawiana jest donica betonowa)...
Polska - Nowa Sól 2019-10-01 Dodał: Jacek Hłubowski Rzemiosło artystyczne Zobacz ofertę

Donice z betonu

Oferowane w naszym sklepie przepiękne i niedrogie doniczki doniczki i donice z betonu to produkt...
Polska - Nowa Sól 2019-11-19 Dodał: Jacek Hłubowski Rzemiosło artystyczne Zobacz ofertę

Tworzenie drogerii internetowych

Specjalizujemy się z tworzeniu drogerii internetowych, przykład ostatniej drogerii: Drogeria Natur
Polska - Sokola 2020-11-27 Dodał: Łukasz Tomaszczyk Fotografia, Media i reklama, Przemysł farmaceutyczny Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert