Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Analiza rynkowa branży instalacji grzewczych i chłodniczych w Niemczech

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Karolina Markowska | 2015-11-12 15:08:23
analizy rynkowe

Przekazujemy do zapoznania się i skorzystania w swojej ekspansji eksportowej ze wskazówek zawartych w analizie rynkowej branży instalacji grzewczych i chłodniczych w Niemczech. Opracowanie zostało zakupione ze środków w ramach Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka", Poddziałanie 6.2.1.

Przekazujemy do zapoznania się i skorzystania w swojej ekspansji eksportowej ze wskazówek zawartych w opracowaniu pt. z „Analiza rynkowa w zakresie branży instalacji grzewczych i chłodzących", w ramach Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka", Poddziałanie 6.2.1 - opracowano na zlecenie WPHI Kolonia.

Opracowanie jest udostępniane po uprzednim wypełnieniu oraz przesłaniu droga mailową na adres info.koeln(at)trade.gov.pl lub faksem: +49 221 34 99 10 załączonego poniżej oświadczenia.

Spis treści
I. Charakterystyka rynku instalacji grzewczych i chłodzących w Niemczech

I.1 Wstęp i informacje ogólne

I.1.1. Ogólna sytuacja w Niemczech na rynku grzewczym, klimatyzacyjnym

i wentylacyjnym w 2014 roku

I.1.2 Rozwój rynku urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

I.1.3 Budownictwo kubaturowe jako podstawa rynku instalacyjno-grzewczego

w Niemczech

I.2 Organizacja sieci sprzedaży w Niemczech

I.2.1 System sprzedaży artykułów instalacyjno- grzewczych i chłodniczych

w Niemczech

I.2.2 Sprzedaż przez hurtownie i sieci hurtowni

I.2.3 Przykłady sieci hurtowni instalacyjno-grzewczych

I.2.4 Przykłady grup zakupowych

I.2.5 Sprzedaż przez firmy instalacyjne

I.2.6 Sprzedaż przez markety budowlane

I.2.7 Sprzedaż przez Internet

II. Rynek urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w
Niemczech - dane statystyczne

II.1 Informacje ogólne – metodologia opracowania danych

II.2 Produkcja urządzeń sanitarnych, grzewczych i klimatyzacyjnych –

dane statystyczne ogólne: rynek wewnętrzny i Eksport

II.2.1 Branża instalacyjno-grzewcza i klimatyzacji według grup produktowych

II.2.2 Branża według sektorów produktów

II.2.3 Produkty urządzeń grzewczych i automatyki

II.2.3.1 Produkcja kotłów i elementów powierzchni grzewczych

II.2.3.2 Produkcja zasobników i zbiorników zbiorczych

II.2.3.3 Produkcja pomp do urządzeń i instalacji grzewczych

II.2.3.4 Produkcja osprzętu do instalacji grzewczych

II.2.3.5 Produkcja palników

II.2.3.6 Regulatory pogodowe, panele kontrolne i pomiarowe, automatyka

domowa

II.3 Przemysł urządzeń grzewczych podsumowanie

II.4 Urządzenia do klimatyzacji, wentylacji pompy ciepła i kolektory

słoneczne

II.5 Podsumowanie: Produkty do ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji

i automatyki dla budynków

II.6 Handel hurtowy w branży instalacyjno-grzewczej

II.7 Instalatorzy w branży instalacyjno – grzewczej

III. Perspektywy branży instalacyjno-grzewczej w Niemczech

III.1 Czynniki ogólne wpływające na rozwój rynku instalacyjno-grzewczego

w Niemczech

III.2 Perspektywy budownictwa mieszkaniowego

III.3 Strategia Energetyczna Niemiec - Energiewende a rynek

instalacyjno- grzewczy

III.4 Otoczenie polityczne rozwoju rynku instalacyjno-grzewczego w
Niemczech

III.5 Inne aspekty możliwości rozwoju rynku instalacyjno – grzewczego

w Niemczech

III.6 Systemy grzewcze – potencjalne możliwości rozwoju dla

różnych technologii w Niemczech

III.6.1 Informacje ogólne

III.6.2 Gazowe i olejowe kotły kondensacyjne

III.6.3 Instalacje kolektorów słonecznych

III.6.4 Pompy ciepła zasilane energią elektryczną i wykorzystanie

energii elektrycznej do ogrzewania

III.6.5 Ogrzewanie biomasą

III.6.6 Mikro- i mała Kogeneracja

III.6.7 Pompy ciepła zasilane paliwowo

III.6.8 Ogniwa paliwowe

III.6.9 Instalacje hybrydowe – integracja różnych źródeł ciepła

III.6.10 Przygotowanie ciepłej wody

III.6.11 Rekuperacja – instalacje wentylacyjne

III.7 Posumowanie możliwego scenariusza dla rynku instalacyjno-grzewczego

w Niemczech w następnych latach

IV. Szanse dla polskich firm z rynku instalacji Grzewczych i chłodzących na

rynku w Niemczech

IV.1 Informacje wstępne

IV.2 Wybór strategii wejścia na rynek niemiecki

IV.3 Wybór drogi dystrybucji towarów

IV.4 Pozostałe informacje

IV.5 Praktyczne wskazówki dla firm chcących rozpocząć ekspansję na rynek

Niemiecki

IV.6 Wymiana handlowa Polski z Niemcami w branży instalacyjno-grzewcze

IV.7 Eksport produktów branży instalacyjno-grzewczej i chłodniczej z Polski

do Niemiec

IV.8 Import produktów branży instalacyjno-grzewczej i chłodniczej do Polski

z Niemiec

IV.9 Handel zagraniczny Niemiec w 2014 roku

V. Zakończenie

VI. Przydatne kontakty i adresy w Niemczech

VI.1 Stowarzyszenia branżowe

VI.2 Zrzeszenia przedsiębiorców

VII. Wybrane targi branży instalacyjno-grzewczej, OZE w Niemczech

w latach 2015/2016

VII.1 Hydraulika, ogrzewanie, klimatyzacja, wentylacja i chłodnictwo

VII.2 Energetyka konwencjonalna i odnawialna

VIII. Krótki polsko–niemiecki i niemiecko-polski słowniczek terminów w branży

instalacyjno-grzewczej i chłodniczej

IX. Źródła informacji

 

PPE_PL_Oswiadczenie.pdf




Pliki do pobrania

Oświadczenie
pdf | 166,5 KB
Pobierz