Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Analiza rynkowa branży artykułów dziecięcych w Niemczech

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Karolina Markowska | 2015-11-12 15:11:38
analizy rynkowe

Przekazujemy do zapoznania się i skorzystania w swojej ekspansji eksportowej ze wskazówek zawartych w analizie rynkowej branży artykułów dziecięcych w Niemczech. Opracowanie zostało zakupione ze środków w ramach Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka", Poddziałanie 6.2.1.

Opracowanie jest udostępniane po uprzednim wypełnieniu oraz przesłaniu droga mailową na adres info.koeln(at)trade.gov.pl lub faksem: +49 221 34 99 10 załączonego poniżej oświadczenia.

 

Spis treści:

I. Zakres badania. 4

II. Charakterystyka rynku artykułów dziecięcych w Niemczech. 5

A. Rynek artykułów dziecięcych w Niemczech – ogólna charakterystyka. 5

B. Wielkość rynku. 7

1. Zabawki oraz gry. 8

2. Ubrania dziecięce. 9

3. Meble dziecięce. 11

4. Akcesoria dziecięce. 12

C. Produkcja 2010-2014. 13

1. Zabawki oraz gry. 13

2. Wózki dziecięce. 17

3. Meble. 18

4. Ubrania. 19

D. Handel zagraniczny na rynku artykułów dziecięcych w Niemczech: import, eksport 2010-2014… 20

1. Zabawki oraz gry. 20

2. Wózki dziecięce. 24

3. Meble. 28

4. Ubrania dla niemowląt 31

E. Najwięksi gracze na rynku artykułów dziecięcych w Niemczech. 34

1. Zabawki oraz i gry. 34

2. Odzież dziecięca. 34

3. Producenci 35

4. Dystrybutorzy, sklepy. 47

5. Stowarzyszenia, instytucje publiczne. 59

F. Systemy sprzedaży, kanały dystrybucji artykułów dziecięcych w Niemczech. 64

1. Kanał online. 64

2. Zabawki oraz gry. 65

3. Odzież dziecięca. 68

4. Meble. 69

G. Nisze rynkowe. 71

1. Zabawki drewniane. 71

2. Wózki dziecięce - joggery. 72

3. Odzież dziecięca „plus size” 73

III. Szanse dla polskich firm z rynku artykułów dziecięcych. 74

A. Możliwość wejścia na rynek niemiecki polskich firm z rynku artykułów dziecięcych, w tym możliwe bariery 74

1. Bariery wejścia na rynek niemiecki 74

2. Specyfika struktury handlu i dystrybucji na rynku niemieckim.. 75

3. Certyfikacja produktów.. 82

B. Wymiana handlowa między Polską a Niemcami w branży artykułów dziecięcych w latach 2010-2014 86

1. Zabawki oraz gry. 86

2. Wózki dziecięce. 89

3. Meble. 90

4. Ubrania dla niemowląt 92

C. Lista targów.. 94

IV. Prognozy rynku artykułów dziecięcych w Niemczech. 99

A. Ogólne uwarunkowania. 99

1. Liczba dzieci w wieku 0 - 14 lat 99

B. Czynniki rozwoju niemieckiego rynku artykułów dziecięcych. 101

1. Innowacja. 101

2. Wzrost znaczenia handlu online. 101

3. Wydatki na reklamę. 102

4. Trendy na rynku. 103

C. Prognozy do 2020. 106

V. Podsumowanie badania. 108

A. Wnioski z analizy. 108

B. Rekomendacje, porady. 111

VI. Spis wykresów i tabel 113

A. Spis wykresów.. 113

B. Spis tabel 115

 

PPE_PL_Oswiadczenie.pdf
 




Pliki do pobrania

Oświadczenie
pdf | 166,5 KB
Pobierz